Monday, June 20, 2011

will fight for this!

Assalamualaikum semua...

ecececeh yana..poyo je tajuk entry ko ni kan??  *mesti de org kate camni*..haha..xkesahla pe org nak kata..i don't care lah..heee..peace yaw! alorh..entry kali ni bukannya nak fight pasal ape pun..cume otak aku ni penuh angan-angan..bukan angin-angin ye..okey aku admit entry kali ni aku nak cite lah cket pe angan-angan yg hinggap dlm kotak pemikiran aku ni..yup aku yakin 101% korang pun mesti ade impian or angan2 or keinginan or pape jelah yg sewaktu dengannya yg korang nak & masih belum tercapai kan kan??

haaaa..samela mcm aku..mcm2 benda yg aku berangan nak dapat tapi masih dalam usaha nak dapatkan semua tu..kalau pe yg korang inginkan nak dapatkan tu dah temakbul alhamdulillah la kan.. :)
sooo kalo mcm kes aku ni kan..bila kite teringin or berangan2 nak kan sesuatu tu kita mstilah kene berusaha utk dapatkannya..jgn la korang 7 hari 7malam asyk dok berangan je tapi usaha xde pun..sampai kapan lah korang xkan dapat..aisehhhh..

oleh yg demikian.. (haa dah terkuar plak ayat karangan spm dulu) kalo kite nak pape dalam dunia ni kite kene la berusaha..kemudian bertawakal kpd Allah S.W.T...insyaAllah kelak Allah akan makbulkan doa & hajat kite tu.. :)

heee..ni sume ape yg aku idam-idamkan & angan-angankan..hope 1 day it will become true...amin!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aku kan kagum sgt dgn org yg leh main piano ni..especially kalo budak2 kecik..alololo comey sgt.. bukan senang taw nak main piano ni..bnyk level yg kene belajar..xpela..1 hari nanti aku akn blajar jgk main piano ni..blaja sikit2 pun xpe..jnji puas ati..heeee...

drum! haaa..ni pun salah satu alat muzik yg aku teringin nak main..best kot main ketok2 ni..heee
aku suke sgt tengok kalo org main drum ni..mcm kene sawan pun de gak coz tangan kene pantas n tuntas dlm mengetok2 drum ni..tapi aku suke sgt tgok drumer kump. extranged main..smart beb! heee :)


waaahhh mekah.. tempat yg sume org ingin nak pergi kan..xsabar nak pergi kat sini..especially nak tengok kaabah depan mate..insyaAllah bila tiba waktu nya nanti sampai lah aku ke sini.. amin!


haaaa..ni paris disneyland! teringin beb nak g kat tmpat comel2 ni..mane tak nye bile g sini kite leh jumpe sume cartoon2 disney yg comel2 tu..geram mcm nak kunyah2 je dorang..hehe..
1 day nanti akn aku jejak kan kaki ke sini..insyaAllah..



perghhhh nak pengsan tengok honda city ni..awesome gilew kan! warna putih plak tu..haisshhh..
xpe2..bile dah keje nanti boleh la berangan nak pkai kete ni..weeee~


iphone 4 yg de bling-bling ditepi tu!! comey sangat!!
grrrrr..geram je tgok muke ko ni iphone! gorgeous sgt! huh~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


 eeehhh2 aaron aziz a.k.a seth tan laaa..bukan setan okeisss..bukan aku nak dia..tapi teringin nak de husband yg perangai baik cam seth ni..haaa..ni memang berangan2 smpai melayang jela yana..memang susah nak dapat yg cmni pun..adoyy!

okey..dah abesh! 
peace yaw..daaa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...