Tuesday, February 21, 2012

1901 to 1902

Assalamualaikum semua :)

1901?? dah mcm name sosej 1901 kan..tapi bukan yg tu..saja je nak mentioned this number..ntahla mcm best je kan nak nyebutnye..ngeee..macam2 yang tersurat dan tersirat between this number..tapi ni bukan number ekor..
(ketok pale sekoq2 kang)
.
.
.
.
.




::big apple::

::ferrero rocher::

::noodles station::


sume ni feveret food aku..heeee..love it damn much..but pe kaitannye makanan ni ngn number tu?
hurmm..for me all of this has its own meaning and related with each other.

kadang2 ape yg kita rancang tak semestinya akan berlaku mengikut perancangan kita..semua yang kita rancang akan dinilai semula oleh perancang yg sebenar iaitu Allah..
Allah lebih mengetahui ape yg terbaik utk kita..so Dia akan reschedule balik all the programs that we have been made coz Dia lebih mengetahui ape yg terbaik utk kita..

so kita sebagai hamba kene lah redha dgn ape yg ditentukanNya..mungkin mula2 kita tak boleh nak terima kan coz rase ape yg kita buat tu dah betul but tak semua ape yg kita rancang adalah betul and terbaik utk kita coz Allah lebih tahu apa yg akan berlaku in future dan mungkin tu tak terbaik utk kita..ape yang berlaku tu ade hikmahnya

jadi kite kenalah bersyukur dia atas segala hikmah yg dikurnikanNya dan bukan sentiasa nak menyalahkan takdir je kan.. Alhamdulillah maybe i feel better right now.. :)
insyaAllah..

...sEkiAn...

#peringatan dan nasihat utk dirisendiri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...