Sunday, December 26, 2010

Taman botani

Assalamualaikum :)

Ade ape dengan taman botani?? macam2 ade kat sane..lg2 pokok2..dah name taman botani kan.. aku dgn taman botani ni memang rapat la..dah mcm isi ngn kuku la katekan..hahaha.. start pandai gi sini bila member baik aku ajak gi cycling & lepak2 kat sini..

 so aku pe lagi sambung lah tradisi member aku tu perkenalkan tempat ni kat org lain plak..dah mcm rutin harian aku ngn dia ni dtg lepak2 kat sini..tempat ni seriyes la best sgt2..btol..xtpu.. ( smbil angkat tgn & wat peace..hehe) tempat ni terlalu bnyak kenangan utk aku.. happy sgt bila datang sini..lg2 bila cycling pusing2 tasik, naik bukit smbil berlumba cm kanak2 riang (lpas pade tu baru taw lenguh kaki..haha) tp paling best bila turun bukit...weeeeee...sejuk je kena angin... smpai muke jd tegang cm pkai masker..

 kalau dtg sini memg xsah kalo xamik pic..view kat sini pun memg terbaik lah..
senang cite tmpat ni memg best + + lah..haha..so pe lg kalo de mase jemput2 lah dtg beriadah kat sini..
okey..bubbye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...