Wednesday, December 29, 2010

saya sayang dia!!


 Assalamualaikum semua :)

saya sayang dia!! haaa..dasyat kan pengakuan berani mati aku kali ni..haha hmm.. meh cnie aku nak describe dulu org yg aku maksudkan ni..jeng3..dia ade mate..idong..mulut..hahaha..ok2 aku seriyes k..dia merupakan org yg sentiase menceriakan hidup aku..bila sehari xjumpa dia aku rase sunyi sgt..dia selalu wat hidup aku gembira..lg2 dgn perangainya yg sgt ceria & selambe.. dia xpernah wat aku sedih.. :) kan best kalo dia memg milik aku..tapi malangnya dia milik org lain (hahaha..tacing plak da ayat)


 aku geram sgt tengok muke dia..sejuk je mate bila pandang muka dia..hehe..bila sehari xjumpa mula lah rase rindu yg teramat sgt..mcm setahun jek xjumpa..huhu..hmm, dia ni memang ada aura la yg wat org jd sayang sgt2 kat dia.. pernah sekali tuh aku termimpi2 dia bila dah lame sgt xjumpa..fuuhhh betape hebatnya penangan budak ni kan..adoii.. tapi..satu je kelemahan dia ni..dia cpt lupe org..amnesia ke pe..hahaha..


 aritu aku demam then malas la nak g jumpa dia..takot berjangkit plak..seminggu jugak la x jumpa dia..boleh plak da lpas tuh dia xingat aku...bukan x ingat pe nye tp dia wat dunno & selamba badak je bile nampak aku..kalo x sebelum ni punye la excited sampai terlompat2 bila nampak aku..haishh..korang msti nak taw sape laaaa bdk ni kan..

ok2 tutup mate.. aku kira 1,2,3 baru bukak mate taw...hahaha
haaaa...ni la budak yg aku maksudkan tu...
aku sayang dia...!! name dia syiqah..cumil cm aku kan..hahahaha
si kenit ni anak jiran aku..
syiqah ni baru umur 1 tahun 4 bulan kot.. (yg bulan tu xbape nak sure sgt..haha)



ni tym baru lahir kat hospital HUKM.. slamat datang syiqah..haha :)




si bulat!! bape bulan ntah tym ni..


dah makin membesar & btambah berat badan..gomok!!
*xlarat nak dokong da*


syiqah wat muke noty :)



rock bebeh!


my sweetheart :)


hmm, ni la si kenit yg aku selalu main2 ngn dia dri start dia baby smpai la skng..
syiqah, semoga syiqah jd seorang yg beguna utk agama, bangsa & negara bile dah besa nanti ye.. :)
cik yana sayang syiqah sgt2!!
mmmuuahhh!!

2 comments:

  1. laa syiqa rupanya!
    ingatkan entry khas utk abg tuuuttt..!! hahaha..


    owhh syiqa, cik mira pun syg syiqa jugak! *tiba-tiba* hahhaa

    ReplyDelete
  2. syiqa my sweetheart :)
    ape nye abg tuutt2 ni..xde nye..
    nti ak gtaw syiqa yg ko syg dia..hahaha..
    kembg lg la dak kenit tu nti..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...