Sunday, January 2, 2011

happy new year!! pomm pomm~

Assalamualaikum :)

waaaa..selamat tahun baru 2011 M/ 1432H kpd semua.. tarikh arini lawa kan 1/1/2011..
 aku doakan semoga tahun baru kali ni lebih baik dari yg sebelumnye..semoga hidup kite sentiase diberkatiNya, sentiase gembira, sentiase success selalu, & segala sentiase lah..haha..emm, kalau sesape yg dah set kan azam baru korg utk tahun ni so jgn lupe utk tunaikan segale bagai azam korg tuh..jgn malas2 ye..hehe :)
aku pown de jugak azam aku utk tahun baru ni tp secret recipe..xleh gtaw..hahaha (gelak kejam :p)
hm,,macam2 kenangan manis, masin,pahit,tawar dalam tahun 2010 ni..(cukup semua rase)
aku xkan lupe sgale kenangan sepanjang tahun lepas :)
hope sgt tahun baru ni de bnyk lagi kenangan yg best2..lg2 ni last sem diploma aku..
semoga segala perkara yg kite dah planning utk tahun ni bejalan ngn lancar.. 
kite hanya merancang tp Allah yg tentukan..
peace (^_^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...