Thursday, May 12, 2011

Antara Benci & Rindu

Assalamualaikum...


benci & rindu..sape yg aku benci & sape yg aku rindu?? hmm.. actually aku xbenci sape2 pun..tapi rindu tu ade lah..heee..okey2..actually aku de beli novel baru..tajuk dia nampak comel gilew..Antara Benci & Rindu.. aku kan dah xde keje sangat nak wat time cuti yg terlebih panjang ni..so aku pun g lah jalan2 kat jusco.. time ngah jalan2 tu terserempak plak dgn kedai buku MPH..haha..terserempak taw.. heeee :)


alang-alang dah terserempak tu ape lagi aku pun tgok2 lah novel2 kat situ..then aku terpandang 1 novel ni..skali aku tengok tajuk dia pun dah nampak cam best.. novel tu Antara Benci & Rindu ni lah..punye lah banyak novel yg ade kat situ tapi yg satu ni jgk aku berminat nak bace.. lepas je bace sinopsis aku pun dgn rela hati...ceewaahh.. g la kat kaunter and beli novel ni...

meh cini aku nak habaq mai pasal novel ni..jalan cerita novel ni best sgt sampai aku leh bace dlm masa 2 hari je..heee..yela, setengah org tu de yg leh bace dlm 1 hari kan..xkesah la yg penting aku bangga coz aku dpt bace dlm 2 hari..record peribadi tu..kalo x mgkin take time jugak aku nak bace novel..kadang2 dlm 3 hari, 1week, 1month, 1 year pun de gak..tp yg tu nampak sgt la novel tu xbest kan..haha!

okey2..berbalik dgn novel ni tadi..penulis novel ni aku xberape familiar sgt..nama dia ida farisya..tapi memang aku tabik spring toin toin la dgn dia coz dia buat jalan cerita novel ni menarik sgt..kemas and quite interesting taw..cehh mcm juri pulak aku nak menilai..but i have right to said like that kan.. :)


cerita dalam novel ni sangat romantik.. lagi2 watak lelaki yg nama rizal..fuhhh dia sangat2 la sayang & romantik dgn wife dia name ifa.. actually rizal ni dulu jahat taw.. player la jugak mamat ni..mentang2 lah dia ensem..eh2 cam la leh nampak dia ensem ke x.. tp penulis ni kate dia ensem..so aku pun anggap jela dia ensem..hehe.. dulu  rizal ni pernah kahwin dgn ifa.. tapi atas desakan family la..then si rizal ni kan jahat..banyak wat perangai..so dia ceraikan ifa ni.. tapi lpas 5 tahun dia nak dapatkan ifa balik..
lebih2 la kan kalau aku nak cerita sumenye..nak taw selanjutnya korang g lah beli novel ni di kedai2 yg berhampiran dgn anda..hahaha 

 peace.. ^_^
chiow dulu..
adeu :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...