Friday, May 27, 2011

Octopus

Assalamualaikum..

Actually dah lame aku x hangout ngn ahli2 nujum ni..hehe..yela mane tak nye..sume asyk bizi je..
sorang de class lah..sorang kene jadi bisnesswoman la..sorang de hal lain la..segala bagai punye alasan la..then one day ni kitorang plan betol2..kebetulan diorang sume nak tgok muvee cerita nur kasih..so ape lagi kitorang pun gerak la g The Mines..


Habis je muvee kitorang pun g la jalan2 cari makan..ari ni keje kitorang memang makan je..padahal before tgok muvee tadi dah makan subway..then dalam wayang dah makan popcorn..then ley plak pikir nak makan2 lagi..macam2 kan..haha..xkesah la aku suke je kalo bab2 makan ni..layann..

Then turun je bawah tu aku nampak kedai hot & roll..ape lagi aku hasut la ahli nujum yg lain beli jugak..haha..aku beli chicken & cheese..kikin n mira beli BBQ chicken..mar plak beli pizza..perrgghh best sangat..nyum..nyum nyum.. :) 
kat sebelah kedai hot & roll ni de kedai makanan jepun..makanan tu name octopus..dulu aku pernah makan si octopus ni..tu pun membe aku yang ajar..best taw..dia ade 4 ketol..membe aku makan 3 ketol aku just dapat makan 1 ketol je..xcukop kot..heeee..so ape lagi tamak aku pun dah datang aku beli lah 1 set octopus ni..padahal hot & roll ni pun xabes lagi..hahaha 

*meh nak kenalkan ahli2 nujum ni*
kikin & mar :)

redha je muke mira tgok makanan bnyak sangat..haha

mar dok sebok bukak wasabi dia..adooyy 

yang bestnye aku ingat aku sorang je tamak..tapi ahli2 nujum yang lain pun tamak jugak..dorang lagi best siap g beli shushi bagai...so ape lagi kitorang kumpulkan segala khazanah makanan yg kitorang dah beli then g makan kat tmpat lain..mula2 kitorang makan hot & roll dulu...abes je makan tu sumpah kenyang gilew..aku hanya mampu wat muke comey senyum kat octopus yg aku gatai g beli tadi..nak makesure octopus tu abes aku suruh la kikin try dulu..aku wat muke confident je cakap octopus tu sedap..kikin pun percaya ngn muke aku ni dia pun dan dan tu try..hahaha..lepas dia ngap ngap je octopus tu dia tros diam n cepat2 mintak air..hahaha..nampak sangat xsedap..hehehe..ko dah terkono kikin..!! :p

tamak kan kitorang :)


haaaa..ni lah octopus tu..hahaha

tapi sriyes niat aku bukan nak kenekan kikin..aku memang beli si octopus ni coz aku pernah makan dulu..memang sedap n berkrim..haha..then lepas tu mira makan..dia wat muke tenang je..so ape lagi aku pun makan lah jugak kan..yela xnak membazir..so bila aku makan je octopus tu baru aku paham perasaan kikin tadi yg sebok dok mintak air..hahaha..sumpah xsedapppp!! bweeekkk!! nak muntah!!!
tobat xnak beli dah..!! abes RM 4.80 beli si octopus tu! huhu..

nasib la mira baik hati tolong abeskan segala octopus tu..heee thnnxxx cayang! mar awal2 lagi dah xnak makan octopus tu.. siap cakap "aku dah pernah makan dah dulu" haha..baik punye alasan dia bagi..
settle je octopus tu kitorang pun makan la shushi..layan jugak makan shushi ni..si mar dok sebok nak makan shushi ngn wasabi..tahan pedas jugak budak ni..kikin n mira awal2 lagi tutup hidung xnak bau wasabi tu..dorang kate bau wasabi leh wat sakit kpale..mybe bau pedas dia kuat sgt kot..





lepak punye lepak..borak punye borak xsedar dah malam kot..tapi memang enjoy la hangout kali ni..yg bestnye balik tu mar xingat dia parking kete katne..nasib la last2 jumpe jugak..hope sangat dapat lepak cmni lagi lepas ni kan..yela nak gather korg ni bukannye senang..hope plan kite nak g gambang lpas ni jadi k..
cayang korang sangat2..

*ingat ye job korang bulan 9 ni..hehehe*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...